Monday 11 December 2006

African time

Wie wel eens wat met me afspreekt in Belgie, kan getuigen dat ik af en toe eens te laat durf te komen (sorry!). Wel, dat ben ik hier nog steeds niet verleerd, in tegendeel, enige verschil is dat niemand hier daar al wat van gemerkt heeft. Als er iemand moet wachten, dan ben ik het... en wachten heb ik al veel gedaan!! 11 uur wordt hier al makkelijk 13 uur, iemand die tegen me zegt dat ie tot 8.45 les geeft en om 9 op kantoor zal zijn, tegen een tweede persoon zegt dat ie al om 8 op kantoor is, en er uiteindelijk om 11 doorkomt... en daar zit je dan uren te wachten, met een nutteloze gsm wegens overbezette netweken en te warm om terug op de fiets te kruipen. Maar ik begin eraan te wennen... dus - en ik excuseer me nu al - wees voorbereid voor als k terugkom, haha

4 comments:

Anonymous said...

African Time: dat raak je nooit meer kwijt.

Anonymous said...

begrepen. ik zal dan thuiskomen tegen negen als jij zegt dat het eten klaarstaat om zeven.

Anonymous said...

Wow, al weer heel wat posts gemist, wat een tempo hier... Dat klinkt allemaal superinteressant, wat je schrijft, Maaike. Blijven doen dus! Alleen al tegen zo een hutje zitten en een dierentuin zien passeren lijkt me de max! Om van al de rest dus nog maar te zwijgen. Benieuwd naar meer!

Unknown said...

grappig, ik ben er op voorbereid