Sunday 24 December 2006

X-mas in Ghana



Bij deze aan iedereen fijne kerstdagen gewenst!

hier ontgaat de kerstperiode mij totaal, eerlijk gezegd. buiten een verloren jingle bells-deuntje in het reclameblok en de talloze vertolkingen van het bijbelverhaal op tv, weinig kerstsfeer te bespeuren, zoals wij die gewend zijn toch.
morgen ga ik mee naar de kerk, zo heb ik beloofd aan men gastgezin. en omdat de overheid door de lonen te laat uit te betalen een uitgebreide kersttafel in de weg staat, maak ik nadien het kerstdiner klaar: kip met frietjes en veeeeel groenten! en als verrassing voor kerstavond maak ik straks banana split, mmm, stiekem dus ook als kadootje voor mezelf, kijk er al naar uit!

3 comments:

Unknown said...

Prettige kerst! Hopelijk kan je er in 2007 wat rondreizen... Veel plezier nog!
Grtz,
F

Unknown said...

Vrolijk kerstfeest Maaike en hopelijk geniet je gezin daar van je kookkunsten!

x
Inti

Anonymous said...

Maaikemaai,

Je kerst- en nieuwjaarskadootje komt er aan! Nog even geduld.

Kus en tot heeeeel gauw!

(Hm... Nu in koud en druk Brussel met nog veel werk, maar binnen een week onder de evenaarszon, tussen het stof en bijna onder een olifant. Exciting!)

Fien*